C a m i l l a

Mitt Liv Mina Tankar Min Blogg

Snabbt hej

Publicerad 2012-09-18 21:29:20 i Allmänt,

Ikväll hade/har jag mycket att göra. Jag kom hem från träningen vid kvart över åtta och då var det dags att ta tag i tvätten samt fixa mat. Sedan skulle det diskas smat städas lite. (JAg låter som en hemmafru, inte okej!) Nu har jag paus i mina sysslor för att se på Svenska Hollywood fruar ;) Gunilla Persson in action!! När det är slut ska jag ta vara på tvätten där nere sen ska jag packa för imorgon är det dags att ta en tur hem till Värmland ett par dagar. Ska bli jätte skönt att komma hem :) Men största anledningen att jag ska hem är att jag har tid hos vaccinationscentret på CSK för att fixa intyg på mina vaccinationer samt ta den sista sprutan inför min lilla resa till USA. Men jag passar på att stanna tills på söndag :)
 
Nu måste jag fortsätta med allt :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Camilla

Camilla

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela