C a m i l l a

Mitt Liv Mina Tankar Min Blogg

Kort update

Publicerad 2012-09-11 21:27:17 i Allmänt,

Idag har jag spenderat nästan hela dagen i skolan. Har inte kommit in i något bra plugg-flow efter sommaren så jag försöker ta tag i detta nu. Lika bra att lägga lite extra tid under veckorna så slipper man tänka på det på helgerna :) Efter skolan kom jag iväg på "push and lift" (tänk body pump) och det var riktigt roligt och inspirerande pass.
 
Nu är det Hollywoodfruarna på TV:n, man kan ju inte annat än skratta åt Gunilla Persson. Nu, 20 min in på programmet har hon hunnit jämföra sin dotters röst med Michael Jacksons. Say what? Nu ska jag kolla vidare hur det går med hennes fönster. :P
 
 
 
Bästa klippet!

Kommentarer

Postat av: Hanna

Publicerad 2012-09-12 16:46:03

Hahahah... Men gud... Kan den här människan verkligen vara på riktigt. Hon saknar ju helt självinsikt... Kanske är dags att börja kolla på Svenska Hollywoodfruar nu känner jag. Missar ju en freakshow utan dess like!

Postat av: Anna

Publicerad 2012-09-12 21:30:09

Härligt att se dig blogga så, bra att du övar upp dig inför tiden i USA ;)
Gunilla ja... varför lät du mig se på Hollywoodfruarna när du var här sist? Nu fastnade ju jag också för det igår! :p och ja, jämföra med MJ... helt sjukt alltså ;P
Du är saknad här hemma btw!!! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Camilla

Camilla

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela