C a m i l l a

Mitt Liv Mina Tankar Min Blogg

Höst update

Publicerad 2012-09-15 10:33:04 i Allmänt,

Jag ska alldeles strax ge mig ner på stan och se om jag kan hitta lite nya höstkläder. Min garderob behöver en rejäl update just nu! ag är på jakt efter några nya toppar, nya tröjor och kanske några nya skor men där är jag lite i avlet och kvalet oom vad jag vill ha. Och nu när jag börjat på nytt träningsställe vill jag även starta hösten med lite nya träningskläder, så det ska jag ockås titta på :)
 
Vad ska ni hitta på en lördag som denna? :)
 
 

Kommentarer

Postat av: Anna J

Publicerad 2012-09-15 13:08:48

Åh va kul med shopping! Önskar jag kunde haka på dig! :) vill också fylla på höstgarderoben! Den rödhåriga bonden? Var det han med tänderna det? :p

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Camilla

Camilla

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela