C a m i l l a

Mitt Liv Mina Tankar Min Blogg

I'm back :)

Publicerad 2012-10-10 18:39:43 i Allmänt,

Idag har jag äntligen postat min ansökan till universitetet i USA :D Jag fick ordning på alla papper som skulle med till slut och det känns himla skönt att äntligen fåTt iväg det. Och förra veckan bokade jag och Linnea flygbiljetten till New York, så den 29:de december lämnar jag svensk mark för några månader på andra sodan Atlanten. Helt sjukt hur kort tid det är kvar.. 
 
Och idag var det ÄNTLIGEN inlämning at skolarbetet jag har jobbat med sista veckorna! Läraren "beordrade" oss efter inlämningen att ta resten av dagen ledigt och njuta vilket jag tog fasta på. Jag har passat på att inte göra någonting hela eftermiddagen och det har varit jätte skönt. Men nu ska jag svida om (skriver man så? :P) och möta upp tjejerna nere på stan för middag och vin. Emma tjata om utgång men just är jag inte alls taggad för det, men den dom lever får se :)
 
 
Ha en bra onsdag kära vänner 💜
 
Puss&kr
t. 

Kommentarer

Postat av: Hanna

Publicerad 2012-10-15 14:00:08

Kan inte fatta att du snart åka! Kommer sakna dig så otroligt mycket!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Camilla

Camilla

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela