C a m i l l a

Mitt Liv Mina Tankar Min Blogg

Sista tentan på lääänge är skriven

Publicerad 2012-11-09 21:18:32 i Allmänt,

Nu är tentan skriven och jag har fått mitt liv tillbaka :) så i eftermiddag har jag städat lägenheten riktigt ordentlig då det kommer en tjej hit på måndag som ska kolla på den då hon kanske ska hyra den under tiden jag är i USA. 
 
Min kväll bjuder på tacos, X-faktor, godis, dricka, Johan Falk ( dock en utan Kinnaman ) och dricka (läs julmust Anna ;)
 
imorgon är det stort tentafest som gäller och därför måste jag ju ner på stan och se om jag kan hitta något snyggt att ha på mig på festen. Någon som har något tips? 
 
Vad hittar ni på i helgen? :)
 
Puss&kram
 
Saknar er där hemma masssssssor!! 💗💗💗

Kommentarer

Postat av: Hanna

Publicerad 2012-11-09 22:39:34

Jag saknar dig!! Och vad skönt med tentan... Hoppas du får full pott :)

Postat av: Anna J

Publicerad 2012-11-10 19:42:51

Du är snygg i allt så kvittar vad du köper ;) men bild vill vi ju såklart se sen! Hoppas tentan gick kanon! Saknar dig!

Postat av: Anna J

Publicerad 2012-11-12 13:22:46

Blir nog kanon det! :) måste fixa barnvakt nån dag och dra och shoppa nåt nytt jag med, till festen :) inte lätt att pröva kläder när Fillan är med, snarare omöjligt :p

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Camilla

Camilla

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela