C a m i l l a

Mitt Liv Mina Tankar Min Blogg

Pussel

Publicerad 2012-11-08 19:11:37 i Allmänt,

Tack snälla för att vi inte behöver sätta ihop vårt eget schema på universitetet här hemma i Sverige. Jag har suttit i flera dagar och försökt pussla ihop ett schema där inga kurser överlappar varandra och helst ett schema då man inte behöver gå vissa dagar från klockan åtta på morgonen- klockan åtta på kvällen men det är inte lätt kan jag säga. Och dessa krav ska passa in med just de kurser jag vill läsa. Sen ska man ju hinna förflytta sig från ena klassen till den andra så det får inte vara alltför tight emellan. JAg återkommer när jag fått ihop det om hur det blev :)

btw, tenta imorgon, önska mig lycka till!!

Kommentarer

Postat av: Anna

Publicerad 2012-11-09 09:15:36

Ja schemaläggning är nog inte helt lätt, men du får nog ordning på det :) o lycka till på tentan :D du fixar det!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Camilla

Camilla

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela