C a m i l l a

Mitt Liv Mina Tankar Min Blogg

Julpolisen 🎅🎄🎁

Publicerad 2012-11-09 21:47:09 i AllmÀnt,

Anna Àr sÄ söt, hon Àr min lilla julpolis och hon Àr vÀldigt noga med att man inte startar julfirandet för tidigt. BÄde jag och hon Àr riktiga julÀlskare men jag Àr tvÀrtemot henne och vill strata julen sÄ fort det bara gÄr. och idag orkade jag faktiskt inte hÄlla mig lÀngre utan köpte hem lite julmust. Och jag mÄste erkÀnna att det Àven har hunnit slinka ner en och annan skumtomte ;) men nu Àr det bara tre veckor kvar till första advent och dÄ fÄr man börja fira och pynta pÄ riktigt, det har julpolisen sagt :D

Kommentarer

Postat av: Anna

Publicerad 2012-11-10 16:26:50

Haha! Man mÄste ha lite sjÀlvdisciplin ju :) börjar man för tidigt hinner man tröttna pÄ allt som hör julen till! SjÀlv var jag pÄ julmarknad idag, men köpte jag julmust? Nej det blev Loka ;) Àn Àr det nÄgra veckor kvar tills det Àr okej att börja :)

Svar: haha ja men jag kan ÀndÄ tycka att julmarknad sÄlt bÄde julmust och nÄgra stackars skumtomtar ;) just saying ;))
Camilla

Kommentera inlÀgget hÀr
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Camilla

Camilla

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela