C a m i l l a

Mitt Liv Mina Tankar Min Blogg

I'm coming home

Publicerad 2012-05-10 23:32:52 i Allmänt,

Tiden går ju så sjukt snabbt. Nu är det bara tre veckor kvar i skolan innan sommaren. Kan knappt fatta det alltså. Det är blandade känslor att va hemma hela sommaren. Det ska bli väldigt skönt att at en paus från pkugget och bara jobba ett tag. Sen ska det bli väldigt skönt att va hemma en längre tid så man faktiskt hinner träffa alla när man vill. För det första kommer jag ju inte hem så ofta längre plus att när jag väl är hemma så är en helg väldigt kort om man ska hinna träffa alla. Men nu har vi ju hela sommaren på oss så det blir nice. Men samtidigt kommer jag ju sakna alla här i Örebro och jag har ju faktiskt mitt liv här nu. Så det blir lite konstigt att vara hemma så länge. Jag hoppas verkligen denna sommaren blir fyllld med sol och bad :D Det var alldeles för lite av det förra sommaren!

Kommentarer

Postat av: Anna

Publicerad 2012-05-11 08:50:58

Gilla gilla gilla :D

Postat av: Hanna

Publicerad 2012-05-13 23:50:02

Kom heeeeeeeeeeem nuuuuuuuuuuuuuuu! Det blir sol på min blivande altan hela sommarn :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Camilla

Camilla

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela