C a m i l l a

Mitt Liv Mina Tankar Min Blogg

Fan fan fan

Publicerad 2012-01-19 23:19:02 i Allmänt,

JAg är så arg, ledsen och besviken på mig själv!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! JAg gjorde engelsktestet som man måste klara för att åka till USA på utbytesstudier idag och det gick verkligen skit för att vara helt ärlig. Det bestod av tre delar och två av dem gick rätt bra. men den tredje gick helt skit verkligen. Jag missuppfattade hur länge man fick hålla på med den delen så när damen som höll i testet ropade ut att det var slut och att man var tvungen att lägga ifrån sig pennorna hade jag gjort 27 uppgifter av 40!!!! Jag missade alltså 13 frågor på den delen, vilket betyder 13 fel direkt. Johanna missade 9 hon och Linnea missade 7. Jag är så arg på mig själv för att jag missade tiden och höll på ALLDELES för länge med den delen. Om jag inte klarar detta så betyder det att mina USA drömmar är borta. Det som stör mig är att jag vet att jag kan enegelska, så hade jag bara hållit koll på tiden hade jag kunna gjort det snabbare och hunnit med de sista frågorna, men tiden bara försvann :( :( :(

Jag är så ledsen över det och jag kommer inte kunna släppa det innan resultatet kommer, vilket lär dröja ett par veckor. Så jävla ledsen så jag gråter, jag ville verkligen detta!

Nu checkar jag ut och ska försöka sova och inte tänka på det en stund om det går.
/Världens besviknaste Camilla

Kommentarer

Postat av: Anna

Publicerad 2012-01-21 16:42:53

Men stackare! :( Alla kan ju göra fel, men så grymt tråkigt och surt när det bara handlar om tiden! Hoppas du har en massa rätt på allt det andra då så klarar du dig nog ändå ska du se! Jag håller alla tummar och tår för dig vännen, och ring mig om du vill prata!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Camilla

Camilla

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela