C a m i l l a

Mitt Liv Mina Tankar Min Blogg

Bestulen!

Publicerad 2012-02-01 18:54:20 i Allmänt,

När jag var på väg hem från skolan idag tittade jag in mellan två buskar och där låg det en cykel släng och det första jag tänkte var att den var väldigt lik min cykel tills jag insåg att det var MIN cykel som låg slängd där!! Det var bara ren tur ( i oturen) att jag tittade där den låg slängd. Jag har inte använt min cykel på väldigt länge nu då det varit så halkigt så jag har inte velat cykla utan jag har gått i stället. Så den kan ju ha legat slängd där länge. Man blir ju så förbannad på att folk inte kan låta andras saker vara!!! Visst jag har ingen fin och häftig cykel som jag är super rädd om men jag vill ändå inte att någon ska sno den, och sedan till på köpet slänga den inte långt därifrån. Nu har jag ialf varit och inskaffat ett nytt lås och jag tog ett grövre denna gången då jag måste erkänna att mitt förra var lite klent! Så nu hoppas jag ingen kan stjäla gamla bettan!

Kommentarer

Postat av: Anna

Publicerad 2012-02-02 13:04:26

Man blir så förbannad på folk som inte kan låta bli andras saker! Tur att du hittade den iaf :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Camilla

Camilla

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela