C a m i l l a

Mitt Liv Mina Tankar Min Blogg

Sommaren är kort

Publicerad 2012-08-14 20:03:08 i Allmänt,

Nu är det inte mer än 2,5 vecka kvar tills det är dags för mig att återvända till verkligheten, Örebro och allt vad det innebär. Det känns både skönt och lite jobbigt. Sommaren känns som en riktig catching-up tid med vännerna här hemma och man är så bortskämd med att ha dem nära nu så det kommer bli en omställning. Det är svårt att hinna umgås på samma sätt under året när jag inte är hemma så mycket. Men alla är mer än välkomna till Örebro ;) Men som jag kommer sakna er alla här hemma!!


Och på tal om saknad. Nu är det inte mycket mer än 4 månader tillls jag åker till USA. Jag längtar så otroligt mycket. Det är verkligen med skräckblandad förtjusning jag ser framemot det. Det ska bli så otroligt spännande och roligt samtidigt som jag är toknervös och undrar vad jag har gett mig in på.  Och som jag kommer sakna alla här hemma!! Jag har alltid varit väldigt hemmakär och det gör ont när jag tänker på att jag ska vara så långt borta i fem månade. Men det kommer bli bra. Det känner jag!

Kommentarer

Postat av: Anna

Publicerad 2012-08-16 10:17:50

Det kommer bli bra :) du kommer ha så kul att du säkert inte kommer hinna sakna oss ;) men vi kommer sakna dig!! Usch det är alldeles för länge :(

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Camilla

Camilla

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela