C a m i l l a

Mitt Liv Mina Tankar Min Blogg

Att vara ledig

Publicerad 2012-08-29 10:50:00 i Allmänt,

Jag är ledig hela denna veckan innan skolan börjar, och den mysigaste tiden på dagen är morgonen/förmiddagen. Man kan göra alla de där sakerna man inte har en chans att hinna med när man jobbar. Jag älskar att sitta länge och äta en stor frukost och läsa tidningen, vilket är något jag annars slarvar med när jag jobbar. Då blir det oftast en macka lite snabbt på stående fot. Snart ska jag och smurfen ge oss ut på vår dagliga skogspromenad. Det är så lugnt och skönt när vi går vid denna tiden, vi brukar nästan inte möta en kotte. Och idag bjuds det även på fint väder.Ska gå och skaka liv i smurfen nu så vi kan ge oss ut :)
 
 


Puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Camilla

Camilla

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela