C a m i l l a

Mitt Liv Mina Tankar Min Blogg

PS I love you

Publicerad 2011-11-20 21:35:29 i Allmänt,

Jag är fast, köpte första säsongen av Prison break för ett tag sen och det är ju så himla spännande så jag har redan sett klart den och hunnit beställa säsong 2 som jag hoppas kommer imorgon. Abstinensen är total nu!
Sen att huvudpersonen är så otroligt snygg gör ju knappast saken sämre. Han ligger lätt högt upp på min lista över världens snyggast, och jag som egentligen inte gillar killar som är rakade på huvudet, och inte tatueringar speciellt mycket heller. Men på han är det sjukt snyggt så jag gör gärna ett undantag för han ;D

Bild: Google.se

Kommentarer

Postat av: Anna

Publicerad 2011-11-20 21:40:42

Jasså, den var så bra? ;) Kanske att man ska försöka sig på att se den framöver också då ;)

Postat av: Anna

Publicerad 2011-11-20 22:34:12

Ja sa ju att den var bra ;)

Postat av: Anna

Publicerad 2011-11-20 23:18:19

haha mäh! Ja gillar ju också o.c och desperate housewives ;)

Postat av: Anna

Publicerad 2011-11-20 23:41:16

tss.. ja hävdar fortfarande att du tycker bättre om den serien än du säger.. du vet allllldeles för mycket :P

Postat av: Anna

Publicerad 2011-11-21 19:52:03

Ja tack! :) Frågan är när jag ska hinna se den ;P men du kanske inte måste ha tillbaka den snabbt ;)?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Camilla

Camilla

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela