C a m i l l a

Mitt Liv Mina Tankar Min Blogg

Jurist javisst

Publicerad 2011-11-21 14:46:25 i Allmänt,


Jag läser en jurdik kurs nu och det gör lite ont i den lilla tjejen inom mig som ville bli advokat att jag inte kom in på jursitlinjen. :( Förstå mig rätt, jag trivs på ekonomiprogrammet, och det går bra, kanske bättre än vad det skulle gjort på jurist, det vet man ju aldrig men ändå är det något som ligger och gnager att advokat eller åklagar drömmarna aldrig kommer bli sanna, det måste jag erkänna. Det är ju något jag velat sen jag var typ 10 bast. Men jag får bestämma mig för att bli världens bästa ekonom istället nu ;)

och eftersom alla ni uppskattade bilden på Ally Mcbeal så mycket så slänger jag upp en bild på världens roligaste advokat ;)


Kommentarer

Postat av: Anna

Publicerad 2011-11-21 14:54:40

Skulle inte förvåna mig ett dugg ;)

Postat av: Anna

Publicerad 2011-11-22 20:03:00

Ja, så hette hon ja! Då visste du vilken låt ja menade iaf ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Camilla

Camilla

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela