C a m i l l a

Mitt Liv Mina Tankar Min Blogg

Träningsbacill

Publicerad 2011-05-25 18:56:37 i Allmänt,

Då mina vänner bloggar har förvandlas till träningsbloggar (HAnna och Anna känn er träffade) där de berättar om sin träning och när de är ute och springer och gud vet allt de håller på med kan jag tala om att den där träningsbacillen har inte nått mig i Örebro. Jag tränar mindre än vad jag någonsin gjort tror jag och allt jag gör just nu är att jag pluggar, och sen pluggar jag lite till om jag har tråkigt. Som om det inte vore nog var jag ju tvungen att köpa mig en stor chokladkaka på vägen hem förut också :P

Annars då kan jag tipsa er om att cykla på fyllan är inte det smartaste man kan göra. Jag tog mig en tur i lördags när jag var på väg till krogen vilket gjort att mina ben som även innan var fyllda av blåmärken nu pryds av ytterligare massor av blåmärken och ett antal skrapsår. Imorse när jag skulle cykla till skolan kunde jag först inte förstå vad som skett med min sadel som var helt sned tills jag insåg att det var min lilla vurpa i lördags som gjort det. Konstigt att jag inte kände något när jag cyklade hem i lördagsnatt. Kan vara alkoholen som gjorde det. :P

KAn inte förstå varför inte mina tighta klänningar passar längre :P

Kommentarer

Postat av: Anna

Publicerad 2011-05-25 19:45:51

Haha du är allt bra rolig du gumman! ;) Låt cykeln stå hemma nästa gång! Och tror aldrig du kommer växa ur dina klänningar du ;)

Postat av: Hanna

Publicerad 2011-05-25 21:59:50

Hahahaha... Jag dör :P Hade gjort allt för att få se den vurpan.. Du som alltid är så städad ;) Kan föresten trösta dig med att det enda jag kommer att gjort denna veckan är ETT springpass. Och till helgen kommer jag säkert äta massa godis :P

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Camilla

Camilla

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela