C a m i l l a

Mitt Liv Mina Tankar Min Blogg

Mamma <3

Publicerad 2011-03-07 18:43:04 i Allmänt,

Just nu känner jag mig väldigt ledsen och orolig för min mamma.. Hon hade ju kommit igång lite efter allt hon har varit med om och det kändes som hon höll på att piggna till. Men jag tycker ändå att det känns som hon har blivit så "gammal" när hon varit sjuk :( Det har verkligen tagit jätte hårt på henne och det känns så otroligt jobbigt..
Och nu i fredags när hon var ute och gick så ramlade hon och slog sig massor så hon knappt kan gå. Det enda hon kan göra är att sitta eller ligga ner. Hon trillade 100m från vårt hus men kunde ändå inte ta sig hem utan det var någoon som kom och hjälpte henne och sen fick Malin komma och hämta henne.
Så det kände inte speciellt kul att lämna henne ensam nu under veckan med allt. Pappa jobbar ju hela dagarna så han är ju inte hemma. Men jag har ett grupparbete som jag måste skriva så jag kan verkligen inte vara hemma och hjälpa henne heller. Just nu önskar jag verkligen att jag bodde i Karlstad!!!! Stackar mamma :(

Kommentarer

Postat av: Anna

Publicerad 2011-03-07 19:50:08

Men Gud, stackars henne! Förstår om du tycker det är jobbigt tjejen, finns här vettu. Om det tröstar dig något kan jag ju säga att jag tycker hon är bra häftig och kry trots allt som hänt henne :)

Postat av: Anna

Publicerad 2011-03-07 23:59:31

Ne men usch :( hälsa henne så mycket o hoppas hon mår bättre snart!! vill du prata så finns jag här vettu! Bara ett telefonsamtal bort :)

Postat av: Anna

Publicerad 2011-03-08 00:09:40

Nej jag förstår att det inte är kul att se att det har blivit annorlunda, men tänk på att hon fortfarande är en skön och go person. Jag tycker det är riktigt kul att töla med henne när jag hälsar på hos er iaf! :) Ja, hör av dig nästa gång du är hemma så vi får ses! :) Och är det nåt så hör av dig! <3

Postat av: Anna

Publicerad 2011-03-08 14:54:09

Det måste vi verkligen :) när kommer du hem nästa gång?

Postat av: Anna

Publicerad 2011-03-11 21:19:55

Ja det var verkligen tur att det gick bra med honom :) Ja ja tänkte på de o att det är 7 år sedan iår.. 7 år liksom.. de känns helt overkligt :S

Postat av: Anna

Publicerad 2011-03-13 10:39:55

I grava-rud. Riktigt fint hus var de :)

Postat av: lovisa

Publicerad 2011-03-13 10:51:12

Hej är allt bra?:)



Tänkte bara tipsa dig om en sida där du som bloggare kan sälja/byta kläder/skor osv du inte längre har användning för! nämligen bloppfashion.se! du får även mer trafik till din blogg om du blir medlem där.

Just nu säljer jag två par högklackade skor, en aftonväska och en leopardtröja, om du vill kika på de kan du klicka här:

http://lavitadilovisa.blogg.se/2011/march/bloppfashion.html#comment

Postat av: Anonym

Publicerad 2011-03-13 11:11:27

hoas allt löser sig

Postat av: Anonym

Publicerad 2011-03-13 11:11:45

hoppas allt blir bätte med din mamma! :( <3

Btw, Finfin blogg du har där! :D

fortsätt som du gör! :D

Postat av: Millah

Publicerad 2011-03-13 11:35:21

Hej... Allt bra?

Jag har igång massa roliga tävlingar & det kommer in nya titt som tätt!



Du hittar tävlingarna här---> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Ta hand om dig =) Kramar // Millah

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Camilla

Camilla

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela