C a m i l l a

Mitt Liv Mina Tankar Min Blogg

Ensam

Publicerad 2011-06-26 11:46:29 i Allmänt,

Sen jag kom hem till Karlstad/Grums från Örebro har jag känt mig så otroligt ensam. Kanske är det så om man har flyttat och kommer hem igen. Jag vet inte vad det beror på men just nu är det inte alls roligt. Man får vara glad att man har jobbet att gå till ialf. Jag som hade trott att det skulle kännas skönt att få spendera sommaren här hemma men det är inte alls så det känns nu. För min del kan den lika gärna ta slut nu! Jag längtar inte alls tills jag ska vara ledig från jobbet. Jag hoppas på att det blir tre veckor och inte fyra. Jag har ialf lovat pappa att måla om sommarstugan i sommar så jag har något att fördriva tiden med. Sen ska det bli en tur ner till Linköping till Linnea också, det tar ju säkert upp två eller tre dagar av min tid.

Kommentarer

Postat av: Anna

Publicerad 2011-06-26 12:29:58

ne men :( jag tycker de e jättebra att du kommit hem :D Vi får åka o bada snart! Jag har ju faktiskt inte tagit mig nåt dopp än.. illa!

Postat av: Anna

Publicerad 2011-06-26 17:58:19

haha ja just ja du har ju badat ofrivilligt du ja ;P

Postat av: Anna

Publicerad 2011-07-05 11:26:53

Nej det får det verkligen inte göra :) men visst blev den superfin bilden på dig o theo? :)

Postat av: Anna

Publicerad 2011-07-08 10:32:50

tss! så vare ju inte :) du gjorde allt en stor del av bilden du med :D

Postat av: Hanna

Publicerad 2011-07-11 21:42:36

Tack :) Jag tror jag är nöjd faktiskt... Hehe.. Men jag ska känna på det några dagar får vi se :) Jepp, det var grannen! Toktrevlig :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Camilla

Camilla

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela