C a m i l l a

Mitt Liv Mina Tankar Min Blogg

Hej igen!

Publicerad 2011-07-14 12:02:59 i Allmänt,

Nu var det längesedan jag var här och skrev.. Min födelsedag har passerat och så även snart två veckor av min semester. Allt känns mycket bättre sen jag skrev sist och jag känner mig iinte alls nere utan nu är jag bara glad över att vara hemma :) Men idag ska jag packa bilen och åka ner till Linnea i Mjölby ett par dagar. Jag kommer troligen hem på lördag kväll. Det ska bli väldans trevligt.
Tyvärr kära vänner så har jag verkligen ingen fantasi när jag ska skriva här i bloggen. När jag läser era bloggar så har skriver ni alltid så bra och om massa olika så min känns så tråkig. Men ni är grymma som ändå orkar klicka er in här..:)
Bild från google.com

Kommentarer

Postat av: Anna

Publicerad 2011-07-18 22:03:06

va kul att du tycker de :) är faktiskt rätt nöjd själv! satt hela kvällen o natten igår i princip o försökte lista ut hur man gör med photoshop o allt.. o till slut gick det tack o lov :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Camilla

Camilla

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela