C a m i l l a

Mitt Liv Mina Tankar Min Blogg

Väntar besök

Publicerad 2011-02-14 19:51:44 i Allmänt,

Sitter hemma och kollar på halv åtta hos mig och blir bara mer och mer hungrig. Är det någon som vet när det skulle sändas från Karlstad? Men jag sitter faktiskt och väntar på besök i form av Putte och Chubby så jag ska bjuda på mat så jag får snällt vänta på dom. De dyker väl upp om en halvtimme eller så om de hittar hit och jag slipper åka och möta upp dem. JAg är råkass på att förklara vägen med det löser sig väl.
Annars då, tenta vecka så det blir till att plugga tills ögonen blöder.. Den bästa känslan som finns är när man lämnar in tentan och kan ta en helg utan att ens öppna en bok, det kära vänner, det är livet det. Men Hey, bara 3,5 år kvar.. Sen hoppas vi på att en av de terminerna blir i USA eller England.
En annan sak, om någon av alla mina bloggläsare vill ge mig ett sommarjobb så tar jag gärna emot det ;)

Kommentarer

Postat av: Anna

Publicerad 2011-02-15 00:24:15

Ett sommarjobb kan jag tyvärr inte ge dig, men du kan gärna få fördriva lite tid med mig på barnvagnspromenader under sommaren ;P

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Camilla

Camilla

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela