C a m i l l a

Mitt Liv Mina Tankar Min Blogg

Måndag

Publicerad 2011-02-07 21:17:33 i Allmänt,

Igår var jag bakis kan jag lova er, helt galet mycket. Det var längesedan jag var det men igår tog jag ikapp det med råge, plus lite till. Jag vet inte vad klockan var när jag kom ur sängen men hon var mycket för alla veckans avsnitt av "Vem vet mest" hade gått. Tur man har Rickard som sällskap på söndagar..;) Det var ju sådär lätt att somna på kvällen sen kan jag säga.. Men det var en lyckad kväll så ibland får det vara värt det.

Men nu är det måndag och en ny vecka. Har precis fått i mig lite mat efter träningen och även lite efterrätt, yoghurt med äpple och kanelsmak. Den är sjukt god, jag kan äta den som glasss :) Jag funderar på om mitt kylskåp håller på att lägga av. Jag tycker inte det är lika kallt som det har varit men jag vet inte. JAg återkommer med en rapport om det.

nej, ett avsnitt OTH på det!!

Kommentarer

Postat av: Hanabanana

Publicerad 2011-02-09 21:52:43

Oj, var DU bakis... Det var verkligen skräll på den! :P



Hahaha, ja det ska de ja.. Misstänkte det. Därför jag ligger i hårdträning nu, kan ju inte stå i vassen hela sommaren heller :P

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Camilla

Camilla

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela