C a m i l l a

Mitt Liv Mina Tankar Min Blogg

helgen som gick har jag..

Publicerad 2011-12-06 19:42:50 i Allmänt,

Haft hemma kväll.Varit på marieberg utan att hitta en enda julklapp. Festat + utgång. Varit på manlig strippshow. Haft mamma och pappa och smurfen på besök. Kollat på en ny bil som var grymt lortig. Ätit middag på stan med mamma och pappa. Bakat lussebullar, druckit glögg och must, sett på Sunes jul och "tomten är far till alla barnen" med Örebros bästa tjejer. Tvingats gå hem i mörker och kyla från stan då det inte gick en enda buss på 50 min, bör tilläggas att jag inte hade promenadskorna på mig, behöver inte tillägga att jag saknade audin. Varit sur för att det verkar snöa i hela Sverige förutom i Örebro. Pluggat lite juridik.

Kommentarer

Postat av: Anna

Publicerad 2011-12-07 09:00:42

O du säger att det inte händer så mycket så du inte har nåt att blogga om? :p verkar va en hel del som händer därborta i Örebro tycker ja :) men se till att köpa ny bil nu väldigt snart för du måste komma hem oftare plus att du inte ska gå ensam hem!! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Camilla

Camilla

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela