C a m i l l a

Mitt Liv Mina Tankar Min Blogg

Svälten i Afrika

Publicerad 2011-08-02 22:22:38 i Allmänt,

Jag känner mig så berörd av situationen som just nu råder på Afrikas horn.Man kan aldrig föreställa sig hur det ser ut där nere..
Därför tycker att alla som har möjlighet till att skänka en slant till arbetet där nere borde göra det. Jag skickade över en slant till läkare utan gränser. Finns säkert andra bra organisationer man kan vända sig till också. En liten klyscha, men ingen kan göra allt, men alla kan göra något!
http://www.lakareutangranser.se/timme
*

Kommentarer

Postat av: Anna

Publicerad 2011-08-07 18:03:27

tack tack :)

Postat av: Anna

Publicerad 2011-08-08 16:52:06

ja visst var den bra! Ett av dom bättre citaten jag hört faktiskt :) Stämmer ju så jäkla bra!

Postat av: Anna

Publicerad 2011-08-12 13:25:25

haha ja vad gör väl de ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Camilla

Camilla

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela