C a m i l l a

Mitt Liv Mina Tankar Min Blogg

REN

Publicerad 2011-08-26 19:31:28 i Allmänt,

Idag var jag på Doc MOrris och pratade med en hudterapeut. Jag har länge velat testa någon ny hudvårsserie och har varit rätt inne på Dermologica som jag har hört mycket bra om. Men så blev det inte. Jag köpte istället en rengöringsgel och en dagkräm från ett märke som hette REN. Tjejen jag pratade med verkade väldigt duktig och kunnig och tittade på huden noga och kände innan hon valde ut vad hon ansåg skulle passa. Om jag blir nöjd med dessa produkter kommer jag köpa nattkrämen och de övriga produkterna också senare men eftersom det kostar en slant så har man ju inte råd att köpa alla på en gång. HOn sa även att om jag inte var nöjd med produkterna så skulle jag komma in så vi fick byta ut dem så jag får testa en annan sort. Det känns bra när man lägger ut så mycket pengar som det faktiskt är.
*

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Camilla

Camilla

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela