C a m i l l a

Mitt Liv Mina Tankar Min Blogg

Karlstad i mitt hjärta

Publicerad 2011-08-17 22:18:53 i Allmänt,

Nu sitter jag på bussen på väg hem efter en toppen kväll tillsammans med Susanna. Jag åkte hem till henne direkt efter jobbet där vi startade med en varsin smarrig mojito(med reservation för stavningen) innan vi traskade ner till Ankdammen för räkfrossa. Och gott var det! Vi käkade tills vi var proppmätta och inte orkade efterrätt så vi avslutade kalaset med en varsin kopp slät kaffe. Underbar kväll! Nu far bussen fram genom Karlstad gator och tanken slog mig att snart är det dags att lämna Karlstad igen för en annan stad. En stad som jag inte kan fullt så bra som denna och inte känner mig så hemma som här. Men det känns faktiskt bra, eller nej, det känns mer än bra. Det känns jätte skönt. Karlstad kan jag utan och innan och det kommer nog alltid vara här jag känner mig hemma, men just nu vill jag ha/se något annat. Kanske i tre år till, kanske tio år till? Det vet jag inte, det får tiden utvisa men jag hoppas att det en dag kommer vara här jag väljer att bo permanent. Och en sak som Karlstad har som ingen annan stad i hela världen har är mina underbara och bästa vänner, det är dom som gör Karlstad till världens bästa stad! Och som jag kommer saknar er efter att ha haft er så nära mig hela sommaren!! <3

Kommentarer

Postat av: Hanna

Publicerad 2011-08-18 21:02:09

Goding! Kommer sakna dig massa när du drar iväg igen... Men jag kommer ju redan första dagen :P

Postat av: Anna

Publicerad 2011-08-19 01:33:18

Ja ska kolla med honom! Han har säkert inget emot att köpa en till ;)

Postat av: Anna

Publicerad 2011-08-19 01:34:41

O ja kommer sakna dig! Massa :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Camilla

Camilla

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela