C a m i l l a

Mitt Liv Mina Tankar Min Blogg

Titta hon lever

Publicerad 2010-09-20 21:38:54 i Allmänt,

Yes kära vänner, jag överlevde flytten till Örebro. Även om det var knappt. Men tre veckor har rullat på och även om hemlängtan kryper på ibland så känns det mycket bättre än tisdagen när mamma och pappa "lämnade" mig här. När jag då gick in och satte mig i lägenheten undrade jag varför jag hade dragit igång detta och det enda jag ville var att åka hem. Sen ska vi inte prata om hur det gick sista dagen på jobbet! Men på fredag ska jag fika med min favorit Johanna från jobbet, så ja, jag ska hem på torsdag :D:D Jag ska bara överleva en redovisning först innan jag får lov att åka hem. Men på något sätt ska det gå. JAg har inte saknat känslan innan redovisning. JAg funderar allvarligt på att anmäla mig till en kurs här på universitetet i att våga tala. Jajg måste göa något åt det.

Och alla ni som undrar om jag har gått ner massor i vikt med tanke på mina matlagningstalanger så kan jag tala om att det har gått bra. Det är nästan så jag blir förvånad själv. Inte alls så hemskt som jag trodde men jag tycker fortfarande det är tråkigt!

Jag har träffat lite människor som har botat min ensamhet sen har jag ju även Sofia här så det går bra. Men jag saknar alla vänner där hemma! Tro inget annat... Sen saknar jag Smurfen varje dag. Men på torsdag får jag träffa honom.Gud vad jag längtar.

Nu sitter jag och väntar på Filip och Fredrik för att få veckans dos av Grums. Botar alltid lite hemlängtan ;)

Kommentarer

Postat av: Anna

Publicerad 2010-09-21 14:56:03

Ja nu har jag anmält mig till kursen :) Finns det plats till mig så kommer jag 13-15 oktober :)

Postat av: Anna

Publicerad 2010-09-21 15:22:59

Roligt att se att du lever tjejen! :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Camilla

Camilla

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela