C a m i l l a

Mitt Liv Mina Tankar Min Blogg

Sötnötter

Publicerad 2010-10-11 17:12:54 i Allmänt,

Va sööööta alla är som har skickat sms om att jag ska vara rädd om mig i Örebro nu när det där äcklet är ute.. eller snarare äcklena verkar det ju som. Betyder mycket att ni bryr er. :) Jag är ju redan är sjukt mörkrädd så inte blir det bättre av detta men jag får hålla mig inne på kvällarna och inte gå där det är mörkt om man nu ska vågas sig ut. Två våldtäktsförsök och en våldtäkt på samma dag, det är ju fan sjukt! Jag hoppas de tar han snart!

Kommentarer

Postat av: Anna

Publicerad 2010-10-11 22:21:30

Ja herregud! Jag läste om det förut och hade först inte en tanke på att du var i Grums under helgen och var så orolig att det var du när det stod om en tjej på 23 år! Sedan kom jag på att du var hemma, tack gode gud! Men ta som sagt hand om dig där borta gumman! Gå inte ute ensam i mörkret, inte ens de sista fem meterna till ytterdörren! <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Camilla

Camilla

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela