C a m i l l a

Mitt Liv Mina Tankar Min Blogg

Vem?!?!?!

Publicerad 2010-11-23 21:49:04 i Allmänt,

Det är någon som har knackat/bankat på min dörr ikväll. Han kom första gången vid åtta och stod kvar länge men till slut gick han men nu dök han upp klockan nio igen och han knackade jätte hårt, nästan bankade men jag vågade verkligen inte öppna. Det är läskigt ialf och jag hoppas han inte dyker upp mer. Jag kikade i nyckelhålet och jag har aldrig sett honom förut. Han var runt 30-35 kanske så han måste vara för gammal för att bo i studenthus. Nu sitter jag på helspänn här :(

Kommentarer

Postat av: Anna

Publicerad 2010-11-23 22:34:13

Men usch! Creepy! Öppna för guds skull inte dörren och om han kommer igen så ringer du någon i närheten som kan komma och hålla dig sällskap!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Camilla

Camilla

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela