C a m i l l a

Mitt Liv Mina Tankar Min Blogg

...

Publicerad 2010-11-09 18:16:39 i Allmänt,

Helgen som gick var jag hemma i Grums, och vad hände där för spännande då tänker ni. Svaret är noll och ingenting. JAg och Lisa kom hem runt sju på lördagen så det blev Idol hemma i soffan.

Min första tanke var att åka till stan på lördagen men det blev inte av så dagen spenderades hemma och även kvällen. Kollade när färjestad förlorade mot Luleå bara. På kvällen vet jag inte vad jag tittade på. säkert någon skit.

 På söndagen hände det mest spektakulära under helgen. JAg gick hela 200 m ifrån huset för att hälsa på David och Tess. Familjen Djuvfeldt lever nuförtiden compact living efter att de har fått veta att de har fukt i huset.. stackarna. De som har så fint hus också!! Fikade där och snackade lite skit innan jag traskade mina meter hem igen för att mötas av den glada nyheten att min bil behövde fixas så jag skulle vara tvungen att åka buss till Örebro. SUCK! MEn som tur var, var MAlin så snäll att jag fick låna hennes bil under veckan.

När jag begav mig hemifrån vid åtta upptäcker jag såklart när jag är i Kristinehamn att jag glömt nyckeln till lägenheten så det var ju bara att vända tillbaka till Grums och hämta den, för att sedan åka tillbaka till Örebro. Jävligt kul för den som undrar.

Det var väl allt för mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Camilla

Camilla

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela