C a m i l l a

Mitt Liv Mina Tankar Min Blogg

En helg i Karlstad

Publicerad 2010-11-21 15:04:47 i Allmänt,

Igår var det ju bröllop som stod på tapeten och de var så fina så brudparet. Jag har inte orkat tankat in bilderna på datorn så ni får klara er ändå, om nu någon hade varit intresserad. Det var en mysig middag på Munken efter där vi skålade för brudparet.
Vid åtta avslutades middagen med trötta barn och jag blev avsläppt hos Susanna. Där satt vi och pratade igenom allt som hänt sedan vi sågs sist och det var verkligen toppen. Synd vi inte ses oftare nu men det är toppen när vi hinner ialf. Vi smakade på året glögg som var av smaken saffran och den var jätte god, så den kan jag tipsa om ifall man tycker om glögg. Vid tolv begav vi oss till BMB och dansade vidare och drack drinkar ;) TAck för en toppen kväll vännen, jag hoppas det inte dröjer för länge innan vi hinner ses igen.
Eftersom jag inte ska åka tillbaka till Öret förrän imorgon så ska jag passa på att träffa Anna (M) ikväll, det hinns inte heller med speciellt ofta :( Men idag ska det bli av!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Camilla

Camilla

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela