C a m i l l a

Mitt Liv Mina Tankar Min Blogg

Så gick det med det

Publicerad 2010-03-28 20:01:35 i Allmänt,

För alla er som läste inlägget "klipp klipp" och efter det har suttit som på nålar och med spänning inväntat om jag gjorde det. Svaret är JA, jag klippte av mig håret. Ångrar jag det? Som fan! Nära 15 cm rök på längden och jag känner mig helt naken utan det. Frisyren är det inga somheslt fel på, det är bara det att jag vill ha långt hår, helst nu på direkten men det funkar visst inte så. Jag kan faktiskt inte förstå varför jag gjorde det men jag vara bara så trött på det och det fulaste jag vet är långt slitet hår, så därför fick mitt ryka. Men visst ser det mkt fräschare ut nu och kvaliten är mycket bättre men ändå, jag vill jag vill jag vill ha det tillbaka. Det hela gick så långt att jag gick in på hälsokost och köpte tabletter som ska ge hår och naglar bättre kvalité men för mig är det mest i hopp om att det ska växa någon mm mer i månaden. Och hur tänkte jag när jag skar av det precis nu när vår och sommar kommer då man vill ha lite lockar och kanske någon fläta ibland. Tyvärr är det bara att gilla läget och tacka gudarna för att mitt hår växer realtivt snabbt så det kommer inte dröja så himla länge innan det känns ganska långt igen. Men jag lovar mig själv (och Hanna) att aldrig mer klippa av det, ska lägga det i min osynliga låda där det också ligger en lapp där jag lovat mig själv att aldrig mer färga det mörkt igen..

Nu sitter jag här som Maria Montazami.. Naken och exposed..rädd...




Det var tider det...



Kommentarer

Postat av: Hanna

Publicerad 2010-03-28 21:19:04

Haha, shit... Jag ska verkligen påminna dej nästa gång du får för dej sånna här saker att INTE gör det. Fast jag är övertygad om att du kan få till en och annan lock med det där svallet också :) Se bara på mitt hår, det går till och med i det!

Postat av: camilla

Publicerad 2010-03-28 21:25:52

haha ja det MÅSTE du verkligen göra. Dock tror jag det kommer dröja innan jag får för mig att klippa något mer än topparna och göra ljusa slingor igen.. Har ialf släppt idéen med hårförlägning nu för jag är ju inte så mycket för det men usch vad jag vill ha det tillbaka. Men din frisyr är ju som klippt (haha) och skuren för dig ju.. :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Camilla

Camilla

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela