C a m i l l a

Mitt Liv Mina Tankar Min Blogg

Helg :)

Publicerad 2010-02-12 18:32:34 i Allmänt,

Skönt att det är fredag då det är otroligt mycket att göra på jobbet. Jag har inga direkta planer för helgen utan jag tänkte börja morgondagen med en tallrik gröt och sedan åka på spinning och core. Om det bjuds på lika bra väder imorgon som det har varit idag så kommer jag styra skutan mot skidbacken när jag kommer hem efter träningen för några åk. Ålviksbacken i Grums är kanske inte som Åre men när solen skiner och det är fint väder är det ett perfekt lördagsnöje i några timmar.

Det enda som saknas nu är en påse never stop som jag ska traska bort till ica och inhandla nu! JAg gillar dom lite ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Camilla

Camilla

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela