C a m i l l a

Mitt Liv Mina Tankar Min Blogg

Måndag

Publicerad 2010-12-06 16:34:27 i Allmänt,

Jag har ingen dator :( Det har blivit något fel på den så den vill inte ladda sig. Jag lämnade den i Grums, för pappa skulle lämna in den och försöka få den lagad. Hoppas det inte tar allt för lång tid bara. Jobbigt när man inte har någon, de blir inte riktigt samma sak med iphonen. Annars då? Jag var hemma i helgen och tog det mest lugnt. Jag träffade Hanna och Anna på lördagen och Anna J på söndagen :) på lördagen var jag i stan och herregud va mycket folk. Oc jag som tänkte jag skulle få tag i lite julklappar innan kaosen börjat men det har uppenbarligen redan börjat, i alla fall i Karlstad! Jag ska ge Örebro en chans någon dag, kanske redan i veckan :) Jag ska hem i helgen igen men jag vet inte vilken dag det blir.. Förhoppningsvis redan på torsdag. Nu ska jag försöka läsa några kapitel till i min spännande ekonomibok innan jag ska ge mig iväg på träning :)

Kommentarer

Postat av: Anna

Publicerad 2010-12-06 18:30:33

Ja kör på en julEN du :) Det hade jag tänkt först innan vi köpte julgranen. Det är ju fint det också :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Camilla

Camilla

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela