C a m i l l a

Mitt Liv Mina Tankar Min Blogg

29 December

Publicerad 2010-12-29 23:28:34 i Allmänt,

Nu har jag precis kommit hem efter en super mysig kväll hemma hos Susanna. Vi käkade pizza och satt och tjattrade om allt. Förstår inte hur tiden kunde gå så fort. Det var som att knäppa med fingrarna så va klockan elva och jag behövde dra mig hemåt.. Jag har ju tid med min PT David imorgon klockan tio.. :P Löpning står på schemat. Sen måste jag packa för vid lunch bär det av till Trysil. Jag ska vara där mellan torsdag- söndag och det ska bli helt underbart att få åka lite skidor..

Annars då, nerverna sitter på utsidan av kroppen just nu och kommer så göra någon vecka till. Jag vill inte avslöja nu men jag vill verkligen klarar det och jag SKA klara det. Jag är så tacksam att jag har världens bästa David som hjälper mig. Annars hade det aldrig gått.
*
Mellandagarna har sprungit förbi i ett rasande tempo och jag har inte pluggat någonting. Riktigt dåligt av mig men jag har inte orkat. Dags att ta tag i det på måndag. Eller nej då ska jag träffa Hanna så vi säger tisdag då ;)
Dags att sova nu!

Kommentarer

Postat av: Hanna

Publicerad 2010-12-30 19:52:15

Du kommer klara det GALANT!! :) Längtar tills på måndag :)

Postat av: Anna

Publicerad 2011-01-08 14:08:59

tack så mycket :) dags för lite update härinne nu va? ;D

Postat av: Anna

Publicerad 2011-01-09 22:46:38

Tack så mycket vännen :) Jag är faktiskt väldigt nöjd själv! Den gardinen gjorde sig bra i köket :) Hehe ja ja försöker va lite mer aktiv. De e kul o ha nåt att gå tillbaka o titta på :)



Ja saknar dig också!!! Vi måste verkligen ses snart :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Camilla

Camilla

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela