C a m i l l a

Mitt Liv Mina Tankar Min Blogg

Time after time

Publicerad 2010-08-16 09:16:37 i Allmänt,

Sitter på jobbet och har precis rensat min överfulla inbox (vilket jag borde gjort för längesedan) KAn inte fatta att jag gör min sista vecka här nu. Efter fyra år här så är det dags att pröva något nytt. Känner på mig att fredagen kommer bli rätt jobbig. Men det blir bra, det måste det bli!

Just nu är det i princip det faktum att jag ska lämna Karlstad som tar upp alla mina tankar så den mesta tiden som jag inte är på jobbet går åt till att fixa det sista som ska göras innan flytten. Visst, det är bara till Örebro och känner jag mig själv rätt kommer jag vara i Karlstad rätt ofta men ändå så känns det jobbigt. Jag har verkligen mitt hjärta i Karlstad. Alla jag älskar och bryr mig om finns här (Självklart med några undantag) så det känns i hjärtat just nu. Sen det faktum att jag är den mest hemmakära personen som går i ett par skor gör inte saken bättre. Men det är inte längre hem än dit, tur är väl det!

Till något roligare.. I lördags var jag, putte David och Tess och käkade middag och spelade bowling. Första gången jag träffade Tess och hon var en super gullig tjej :) Hur det gick i bowlingen kanske inte behöver tas upp här, men jag blev inte sist ialf! Nöjd :) Efter ett stopp på Tempels uteservering för en Twisted Mojjito (?) blev det en tur till BMB innan vi styrde kosan hemmåt..

Och igår söndag hann jag äntligen med att träffa Anna, när blev det så svårt att få tiden att räcka till att träffa sina närmaste vänner? När jag var liten undrade jag alltid hur mamma och pappas klarade sig utan att träffa sina vänner i stort sett varje dag och nu får man själv pussla för att få ihop det. INTE KUL! Ialf så tog vi en långpromenad runt färjestad och det var så skönt och bara gå och snacka! En underbar promenad, trots att det började regna när vi satt vid älven men vad gjorde väl det! Tack så mycket vännen för att du lyssnade, precis vad som behövdes igår! :)

Kommentarer

Postat av: Anna

Publicerad 2010-08-16 13:04:18

Ja det var verkligen en trevlig stund :) O det är bara du hör av dig om du vill prata vettu. Jag lyssnar alltid!



O det kommer gå bra med flytten det kommer det! Det är starkt gjort av dig att ta steget :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Camilla

Camilla

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela