C a m i l l a

Mitt Liv Mina Tankar Min Blogg

Buhuhuu!

Publicerad 2010-08-20 11:00:18 i Allmänt,

Nu sitter jag på jobbet min sista dag.. Kommer bli tungt när jag ska gå hem och säga hej då till alla. Tårarna kommer nog inte vara långt borta. Har plockat ihop alla mina grejer som ska med mig hem sen. Så nu sitter jag vid ett alltför tomt skrivbord. Bjöd på avslutningstårta förut på förmiddagsfikat och snart är det dags för ”den sista måltiden” (humor på topp :P) När jag kom till kontoret imorse stod det en liten present till mig här =) En parfym var det, Christina Aguilera, luktade super gott. Gulligt gjort =) Men ikväll ska jag hänga med min favorit Hanna och min favorit Lasse. =) Kommer bli grymt tror jag. Först blir det Lasse på Sandgrundsudden, sen en sväng till Norrstrand för att svida om och drick en och annan cider för att sedan knalla tillbaka mot sandgrund och kolla läget på BMB. Synd inte en viss Julia och Co hängde på bara ;)

 

 

 

 

 

Och imorgon går flyttlasset mot Örebro.. Tur jag har mamma och pappa som ställer upp och hjälper mig med allt, vet ärligt talat inte vad jag skulle göra utan dem! =)

Kommentarer

Postat av: Anna

Publicerad 2010-08-23 19:06:11

Det vet ja :D

Postat av: Hanna A

Publicerad 2010-09-01 17:09:39

Blev ingen banansalva! :P Dom polerade med flor istället, tack för det! :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Camilla

Camilla

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela