C a m i l l a

Mitt Liv Mina Tankar Min Blogg

Sälen 2010

Publicerad 2010-04-18 20:33:49 i Allmänt,

Hemma igen efter en grymt kul helg í Sälen med jobbet..Känns som helgen har bjudit på allt man behöver. Vi kom upp på torsdag kväll och då slog vi tjejer på bastun i vår stuga och tog med en varsin cider/öl och klämmde in alla nio tjejer i en liten bastun men det var mycket prat och skratt. Avslutade kvällen rätt tidigt med några parti yatzy i stugan mittemot. Sen var det dags att gå upp i tid på fredag och mötas av strålande sol och det glädjande beskedet att chefen hade valt att flytta konferansen till senare på dagen så jag och några av de andra tjejerna stack ut i backen och åkte skidor ett par timmar innan lunch. Efter lunchen var det dags för skoterkörning så jag och Johanna delade en skoter. Såklart lyckades vår skoter välta i em kurva (När Johanna körde såklart hehe) så vi brast ut i skratt. Konferansen vi hade varade inte länge så då bar det tillbaka till stugorna för lite öl/cider i solen innan jag hoppade in i bastun, sa jag att jag gillar att bada bastu? Efter ett tag började de andra brudarna droppa in också sen var det bara att göra sig iorgning för kvällens middag och festligheter. Blev inte många timmars sömn innan det var dags för att gå upp igen och ut i backen men shit vad det blåste och bar isigt så det blev inte så många åk innan lunch och efter styrde vi kosan mot Experiums äventyrsbad. Gud va roligt jag hade där. Det var allt från vattenrutchkanor till "isvak" och tropiskt regn och ett antal olika bastuar, och inte att förglömma utomhuspoolen. Jag blev kvar rätt länge där inne och härjade runt. Sen var det dags för att styra upp looken för lördagens middag i en lappkåta. Riktigt trevligt även där och sen bar det tillbaka till stugorna och denna kväll landade festen i tjejstugan då grabbarna som hade haft festen kvällarna innan hade tröttnat. När klockan närmade sig två kände jag mig rätt trött men det fanns ju inte att somna i den stugan så jag hoppade över till stugan mittemot där några grabbar satt och kollade på tv och drack lite så jag lade beslag på deras soffa och sov och skrattade omvartannat. Vid fyra släpade jag mig tillbaka till mitt men där var festen fortfarande igång men jag kröp ner i min säng ändå.

Har varit en riktig toppen helg och jag har haft grymt kul och kan bara konstatera att man har grymt sköna arbetskompisar som man kan ha hur kul somhelst med! Toppen aktiviteter hela helgen, passade mig som handen i handsken och skulle ha svårt att välja vad som har varit roligast.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Camilla

Camilla

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela