C a m i l l a

Mitt Liv Mina Tankar Min Blogg

Måndag

Publicerad 2010-04-19 21:08:58 i Allmänt,

Tanken var att det skulle bli en liten resa till Stockholm imorgon men nu verkar det osäkert om Putte tar sig ner dit tack vare vulkanen men det visar sig imorgon. För att gnälla lite extra så har jag fått världens förkylning. Men det är inte ofta jag är sjuk så man ska väl inte klaga. 

Annars då, ansökningarna till universiteten är skickade och jag hoppas så att jag kommer in på mitt förstahandsval för det är något jag velat så länge jag kan minnas.. Men kommer jag inte in där så är det bara att köra på något av de andra alternativen. Längtar så till antagningsbeskeden kommer..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Camilla

Camilla

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela