C a m i l l a

Mitt Liv Mina Tankar Min Blogg

Vas ska man skriva här?

Publicerad 2009-09-14 20:36:13 i Allmänt,

Nu har det varit väldigt dålig uppdatering av bloggen IGEN så nu är det dags att ta tag i det! Tiden bara springer iväg just nu och det är redan 14 september. Bara en månad kvar tills jag och Susanna sticker till landet i väst för att uppleva staden som aldrig sover, New York. :D Det kommer bli helt grymt!

Om två veckor är det dags för mig att flytta ut sakerna ur lägenheten och städa ur den för att sedan lämna tillbaka nyckeln till dess rätta ägare. :P

Till helgen bär det av till Stockholm för en miniweekend med tjejerna. Middag, hotell + fruktost :)



Kommentarer

Postat av: Anna

Publicerad 2009-09-15 15:07:40

Haha jo visst är jag ute i rätt tid? ;P Men jag hann allt köpa på mig lite höstkläder innan löftet gjordes..sedan hoppas jag även att de kläderna finns kvar om en månad då jag får köpa igen! =)

Postat av: Anna

Publicerad 2009-09-16 19:50:12

så lite så :) klart jag bryr mig! ALLTID :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Camilla

Camilla

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela