C a m i l l a

Mitt Liv Mina Tankar Min Blogg

I'm alive!

Publicerad 2009-09-08 09:10:33 i Allmänt,

Efter ett argt sms, som mer kändes som ett hot, från Hanna känner jag att det är dags att uppdatera bloggen. Eller ja, Hanna känner att det är dags :P

Var ska man börja...

Jag har kommit igång med höstens träning vilket känns väldigt skönt. Igår var jag iväg på powerstep och idag blir det ett pass Box tillsammans med Susanna. Efter det bär det hem för att se säsonspremiärerna av IDOL och Andra Avenyn (Skönt nu när tvprogrammen kör igång så man kan krypa ner i soffan och höstmysa :). Det jag älskar med hösten är att man kan ta tag i allt som har blivit vilandes under sommaren. Hösten känns alltid som en nystart, kanske som nyår för vissa andra? På tal om nyår så vrider och vänder jag på vad jag ska ta mig till 2010. Känns som en berg och dalbana i huvudet på mig för tillfället. En sak är säkert, jag kan inte fortsätta ha det som jag har det nu. För så omotiverad som jag känner mig nu har jag aldrig gjort förut, och jag gillar det inte. Men kanske blir det också bättre nu när hösten kommer? :)

I helgen fick garderoben sig en omgång så nu är det snyggt och prydligt. Dock slängde jag inte så mycket mer än jeans som var på tok för små. Det var ett X antal tusenlappar som åkte i säcken men det var ingen chock för mig att jag inte kunde ha dem då jag vet att jag har lagt på mig lite runt höfter/baken senaste året. Men ingen är gladare än jag + att jag får en anledning till att köpa nya jeans :D Funderar på ett par Levis jag såg i en blogg, undrr om de går att hitta i Karlstad?  Det får bli att ge sig ut på jakt!

Kommentarer

Postat av: Anna

Publicerad 2009-09-08 10:48:08

Tack för tipset, nu är det fixat :)

Postat av: Anna

Publicerad 2009-09-08 12:46:38

Ja :) fast ja vet inte om jag klarar att träna med dig :P jag orkar nog inte i närheten de som du gör!

Postat av: Anna

Publicerad 2009-09-08 14:44:40

ja okej säger du de så :)

Postat av: Hanna

Publicerad 2009-09-08 16:56:55

HAHA!! Bra Camilla.. Jag är helnöjd :D

Postat av: Anna

Publicerad 2009-09-14 20:14:24

ja men guud så mysigt ;) I miss those days :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Camilla

Camilla

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela