C a m i l l a

Mitt Liv Mina Tankar Min Blogg

Tick Tack Tick Tack

Publicerad 2009-10-05 19:43:40 i Allmänt,

Tiden går så fort och jag har tusen beslut att fatta, eller två ialf som är stora och kommer förändra mycket. En del av mig vill det så hemskt mycket och en annan del är rätt kluven. Idag har jag kommit ett steg längre mot att ialf vara i närheten av ett beslut. Allt ska bestämmas innan jag åker till New York och under tiden jag är där ska jag inte tänka på något annat än vad jag gör just där, just då. När jag kommer hem ska jag ta mig en  ordentlig funderare sen är det bara att köra.


Kommentarer

Postat av: Hanna

Publicerad 2009-10-05 22:02:20

Är så imponerad över hur du fixar allting.. Du kommer fatta rätt beslut, det är jag övertygad om! Och lova mej, att när du är i New York, tänk inte på hur allt är här hemma då, slappna av och ha kul!! :)

Postat av: Anna

Publicerad 2009-10-05 22:09:10

Oj vad du grubblar.. du gör mig nyfiken när jag inte vet vad det är du grubblar över ;P men det mesta brukar alltid lösa sig till det bästa =)

Postat av: Hanna

Publicerad 2009-10-05 22:45:19

Jag vet, det är det som är nackdelen.. Vad hände med Lund?! ;) Nej, seriöst så känns den biten riktigt sugig och jag har verkligen ingen lust att träffa dej mer sällan än vad jag gör nu.. Jo, finns en del i min skalle också! Men det är som du säger, snart ses vi och det blir jäkligt kul!! Vi får styra ihop något på fredagen eller lördagen :) Hörs imorrn då!! Puss

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Camilla

Camilla

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela