C a m i l l a

Mitt Liv Mina Tankar Min Blogg

Jappo - 2 oktober 2008 (F)

Publicerad 2009-10-02 20:53:43 i Allmänt,

Idag är det exakt ett år sedan Jappo försvann.. En av de värsta dagarna i mitt liv och du är fortfarnade otroligt saknad lille vän. Kommer aldrig glömma dig! Har man aldrig haft en hund kan man aldrig förstå den trygghet och värme de kan ge, och det var precis vad du gav mig. Det spelade ingen roll om det var när man var liten och hade slagit sig, eller när man var 15 år och grät över kärleken, för du fanns alltid där. Bara genom att borra in näsan i din päls kändes allt genast bättre.. Tårarana kommer bara genom att skriva här!



Du var den bästa

Kommentarer

Postat av: Anna

Publicerad 2009-10-02 23:33:58

Naaw fina fina Jappo!

Postat av: Hanna

Publicerad 2009-10-04 15:33:42

Kommer aldrig glömma Jappon!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Camilla

Camilla

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela