C a m i l l a

Mitt Liv Mina Tankar Min Blogg

Happy halloween :D

Publicerad 2009-10-30 19:31:34 i Allmänt,

Riktigt spännande blogg att följa detta va? Men ni är några tappra själar som hänger i och väntar med spänning kan jag tänka mig? :)

Mycket har hänt sedan sist, jag har bland annat hunnit spendera en vecka i New York, sjukt häftig stad som ALLA borde åka till någon gång i livet. Nästa gång jag åker till USA (för ja, det blir definitivt en nästa gång) kommer jag nog åka till Los Angeles eller Las Vegas. Jag skulle så hemskt gärna vilja göra en roadtrip genom USA någon gång med till det behövs tid, pengar och en resekompisar och just nu står jag utan alla tre. Men shit vad snyggt klädda tjejerna på Upper East/East side är! Så vill jag se ut!! Kändes som alla tjejer hade minst en LV väska, sen var det ju vissa som hade dyrare juveler och bar på, men jag är inte bitter. haha Sen gjorde vi alla turistiga saker man måste göra såklart: Empire, frihetsgudinnan, time square och åkte gula taxibilar så klart :D

Men nu ska jag slänga i mig lite mat sen ska jag åka ner till Anna ha IDOL-mys. :)

XOXO gossip gi... eller nej jag menar Camilla ( som vill se ut som en upper east)

Kommentarer

Postat av: Anna

Publicerad 2009-10-31 12:59:57

jag är en av dom tappra själarna :D

Postat av: Anna

Publicerad 2009-11-04 20:46:28

Jaså du har prövat färjestad nu :) Ja ja köper nog i stan ja tror ja.. Kändes bra där så :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Camilla

Camilla

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela