C a m i l l a

Mitt Liv Mina Tankar Min Blogg

Dagens höjdpunkt!

Publicerad 2009-10-05 22:29:39 i Allmänt,

Hahahahahahahaha idag trodde jag på allvar att jag skulle skratta ihjäl mig, om det nu går? Jag hade precis kommit in från affären och ställde min kasse på golvet i köket medans jag sprang i till vardagsrummet för att slå upp vem mitt missade samtal på mobilen kom ifrån. Blev sittandes en liten stund extra och när jag kommer ut i köket har Smurg käkat upp all köttfärs, utom lite i ena hörnet. Det var nästan ett helt kilo han hade slaffsat i sig.  När jag skulle ringa och beätta det för brosan fick jag inte fram ett ord utan jag bara skrattade och skrattade. Han trodde nog inte jag var riktigt klok men det såg för roligt ut. Vilken tokig hund man har! Men söt är han min lilla fis!

Kommentarer

Postat av: Anna

Publicerad 2009-10-06 14:15:22

HAHAH! ;D

Postat av: Hanna

Publicerad 2009-10-06 16:46:43

Hahaha..Skön hund du har :P

Postat av: Anna

Publicerad 2009-10-06 21:50:23

Jaha var det det som du grubblade över.. trodde det var något ytterligare ;D När var det du skulle dra? Vilken dag? Klart man måste ta hand om den lilla kaninisen när han var ensam där ute =/ han skulle dött =(

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Camilla

Camilla

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela