C a m i l l a

Mitt Liv Mina Tankar Min Blogg

Vad gör väl lite regn?

Publicerad 2009-05-29 11:15:13 i Allmänt,

Igår trottsade jag och Anna både regn och åska och gav oss ut på promenad. Och det blev en ganska lång runda. Först sken solen men senare öppnade sig himlen och det började minst sagt ösa ner. Dränkta blev vi båda två änen om jag tror att Anna lyckades bli ännu blötare än mig. Jag hade ialf jacka på men Anna stackaren hade bara en tröja. Men hur somhelst var det en underbart trevlig promenad så vad gör då lite regn?  Vi pratade om allt och ingenting men hann ändå inte med hälften av vad som hänt sista tiden. Det som är så otroligt skönt när vi ses är att det känns verkligen som förr när det var "Anna och Camilla" tider. Även om det tar väldigt lång tid mellan gångerna vi ses så känns det som Anna är en av de som känner mig bäst än idag. Och mycket kul har vi haft och gjort tillsammans genom åren! Lite elaka har vi varit också när man tänker efter.. hehe    


Hoppade även in på badhuset och solade efter promenade och när jag kom hem och hade duschat och skulle sätta mig och käka kom David (som tydligen skolkade från skolan idag) och frågade om jag ville hänga med till hans syster och hämta en byrå och visst det kunde jag väl göra. Haha ni skulle sett hur muppig han såg ut när vi skulle köra hemmåt. Han fick ha stolen jätte långt fram och fick pensionärsstil där han satt och körde. fotade det men har tyvärr ingen sladd till mobilen med mig. Men kul var det :D

Kommentarer

Postat av: Anna

Publicerad 2009-05-29 14:49:09

Håller med dig tjejen! Känns exakt som förr =) Men vem säger att vi inte kan bättra oss på att ses lite mer än vad vi gjort tidigare? ;) puss

Postat av: Anna

Publicerad 2009-05-29 20:26:36

Haha ja det där ser för kul ut :D Jag har suttit sådär jag också ett par gånger o man känner sig ju skapligt snygg.. eller inte :P

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Camilla

Camilla

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela