C a m i l l a

Mitt Liv Mina Tankar Min Blogg

ingen rubrik

Publicerad 2009-03-23 10:49:28 i Allmänt,

Nu har en helt ny vecka börjat och jag sitter på jobbet igen. Ska ge mig iväg på spinning på lunchen. Rätt skönt att starta veckan så. Det kom tyvärr ingen update om helgen men det var en bra helg ialf :) Och tänka sig, om en vecka får jag nyckeln till lägenheten. Kommer nog inte flytta in direkt utan ska göra iordning lite först, Så i slutet av nästa vecka kanske men jag kommer väl hänga där på kvällarna och pyssla lite.

Ikväll ska jag såklart se semifinal nr 3 på tv:n när jag kommer hem. Soffläge med chips och dricka. Hur gött är inte de då Putte? ;) Vi får väl se om jag och Hanna kommer iväg på någon match nu i veckan eller ej.

Håller tummarna för att jag ska få min bil lagad någon av de närmaste dagarna.. Men nu ska jag strax skynda vidare mot Sats! 

xoxo 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Camilla

Camilla

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela