C a m i l l a

Mitt Liv Mina Tankar Min Blogg

...

Publicerad 2009-03-25 10:46:39 i Allmänt,

Tro det eller ej men igår efter jobbet lyckades jag och Mia hitta en timme under dagen då faktiskt både hon och jag hade tid att ses för en fika. Det händer inte för ofta tyävrr.. Men det var trevligt att ses en stund vännen innan du vänder tillbaka till Göteborg. Satte oss ner på Waynes en timme innan det var dags att rusa vidare, jag till bussen (För ja, jag åker FORTFARANDE buss) och Mia skulle med sin mamma på bugg. Undrar hur det gick, får nästa slå henne en pling sen för att få en uppdatering.
Jag och Hanna hade ju tankar på att gå på hockeyn ikväll men det är visst utsålt så det verkar inte bli något.. Får se den på tv istället och gå på någon match i finalen, för ja dit lär de komma!  :)
Solen skiner så fint utanför fönstret så det är lätt att bli lurad att det är vårväder ute men det är det absolut inte. usch, nu får gärna värmen komma! Värdelöst när man bloggar från jobbet för man kan inte ens slänga in en liten bild, och de flesta av mina inlägg kommer från jobbet så varning för att bloggen ser lite torr ut,

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Camilla

Camilla

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela