C a m i l l a

Mitt Liv Mina Tankar Min Blogg

Pajkastning?

Publicerad 2009-06-04 21:52:49 i Allmänt,

Kollar på partidebatten inför valet på söndag. Jag tänkte jag skulle sätta mig in i detta valet så jag vet vad jag ska lägga min röst på på söndag. Känns rätt viktigt att man går och röstar så inte extrem partierna kommer in, för det är i de val som har lågt valdeltagande som de har sin chans, och det tänker i alla fall inte jag låta ske. Men man orkar ju inte lyssna på det efter ett tag, det är en enda stor pajkastining och de slänger skit på varann för att själva framstå i bättre dagar! fast lite mer koll får man allt, jag visste nog vad jag tänkte rösta på men nu är jag ännu mer säker!


Snart dags för en annan slags pajkastning, nämligen Grannfejden..:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Camilla

Camilla

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela