C a m i l l a

Mitt Liv Mina Tankar Min Blogg

Midsommar 2009

Publicerad 2009-06-22 10:52:44 i Allmänt,

Nu har det varit riktigt kass uppdatering från min sida men jag har helt enkelt inte haft lust. Midsommar 2009 var i alla fall kanon, hade skit roligt och det var en toppen dag. Började dagen med en lättare lunch hemma för att sedan skynda vidare till Hymboholm för sill lunch och snaps i Anders föräldrars hus. En tok mysiogt rött hus på landet. Helt underbart fint! Efter lunchen knallade vi i lugnt tempo bort till hembyggdsgården för traditionellt midsommar firande. Självklart band alla tjejer en varsin krans efter vägen. Elin och Julia hade bakat goda tårtor som vi kalasde på när vi kom tillbaka innan det var dags att styra klackarna mot en lada där det var dans på logen ;D Vi grillade, dansade, drack och shootade tequila innan det var dags att vandra den långa vägen hem igen. Jag och Hanna hittade en cyklist helt otippat mitt ute i ödemarken som snällt såg till att vi hamnade där vi skulle. :) Den bästa midsommaren på väldigt länge, om inte den bästa!

Har inte orkat lägga in min bilder så det får ni kolla hos Hannapanna

Kommentarer

Postat av: julia

Publicerad 2009-06-26 00:11:52

BILDER TACK!:D

Postat av: camilla

Publicerad 2009-06-26 08:20:00

Julia: Ja jag ska försöka slänga upp dem snart :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Camilla

Camilla

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela