C a m i l l a

Mitt Liv Mina Tankar Min Blogg

Kanon dag

Publicerad 2009-06-25 22:27:42 i Allmänt,

Har spenderat hela dagen ute på Karlstad golfbana då jobbet hade en golftävling för kunder. Dock valde jag att inte spela utan har fungerat som medhjälper.. typ mätt vem som var närmast hål på en bana och fotat de andra när de spelade. Fick en liten golfbil att åka runt i. Haha fan va kul. Har alltid velat testa en. Kändes som den skulle välta men det var bara att gasa på. Sån skulle man ha! När jag kom hem ringde jag Anna (J) och då hade hon precis varit och badat men hon var gullig och följde med mig ner till Vänerns strand igen då jag hade gassat i solen hela dagen på golfbanan. Jag tog mitt första dopp för i år, tragiskt nog då det är den 25 juni idag. Riktigt skönt var det i vattnet. Vi blev sittande kvar en stund på stranden innan vi åkte till Anna och kollade hennes mysig lägenhet och hon bjöd på glass i solen på hennes balle. Snackade som vanligt bort några timmar, som ändå kändes som en kort tid, Hon var snäll och körde hem mig innan hon skulle hem till sin mamma en sväng. Kanon kväll, som alltid vännen och vi har i alla fall en semestervecka tillsammans, hoppas på fint väder så kan vi steka i solen :D

Kommentarer

Postat av: Anna

Publicerad 2009-06-25 23:03:38

Ja det var en jättehärlig dag! Men man kan ju nästan säga att vi har alla semesterveckor ihop då jag bara kommer jobba mellan 9-13 när jobbet drar igång ;D Så det kommer nog bli mkt sol för vår del :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Camilla

Camilla

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela