C a m i l l a

Mitt Liv Mina Tankar Min Blogg

Jag går och fiskar

Publicerad 2009-06-09 14:02:57 i Allmänt,

Yes, ikväll är det metar tävling med jobbet som står på schemat. Och om jag ska vara helt ärlig har det aldrig varit min grej det där med att fiska. Maskarna är äckliga och jag tycker bara synd om den stackars fisken när jag får upp den. Sen den där detaljen att man ska sitta helt stilla och bara kolla på sitt flöte brukar vara ett problem. Jag kan inte låta bli att komma på minst 100 saker som jag bara måste berätta just då, saker som inte kan vänta. Helst ska man sitta i en liten eka mitt ute på sjön så man inte kan ta sig någonstans också, då är det som värst!

Men trots allt detta tror jag att det kan bli en heltrevlig kväll!!














Kommentarer

Postat av: Anna

Publicerad 2009-06-09 18:03:00

haha där lät det exakt som om du beskrev mig :P fiskning är ingen höjdare :P

Postat av: Hanna

Publicerad 2009-06-10 03:15:15

Hahaha... Nej, du ska nog inte satsa på en karriär som fiskare.. Känns inte som din grej riktigt ;P

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Camilla

Camilla

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela